niedziela, 17 listopada 2013

Chętniej kupujemy w kryzysie

W stosunku do danych z 2012 roku, Polacy dużo chętniej robią zakupy. to bardzo ważna informacja, która może być potwierdzeniem, że przeciętne polskie gospodarstwo domowe ma więcej pieniędzy. Wzrost sprzedaży detalicznej, bo o nim mówię, moim daniem jest najlepszym dowodem na to, że sytuacja gospodarcza w naszym kraju zaczyna się wyraźnie polepszać.


Jednak też nie ma sensu przesadzać z optymizmem. Wzrost sprzedaży w naszym kraju o pięć procent nie jest jeszcze dowodem na to, że polskie firmy wyjdą z marazmu i wreszcie będą mogły produkować dużo więcej. Tym bardziej, że gospodarki w strefie Euro stoją w miejscu i tam sprzedaż nie drgnęła, poza jednym małym Luksemburgiem. A przecież nasze relacje handlowe są uzależnione od tego, co dzieje się w tamtej części świata, ponieważ tam idzie większość naszego eksportu.

Zobacz też:
Jak sprzedawać więcej w kryzysie?
Metody zdobywania nowych klientów

0 komentarze:

Prześlij komentarz